Håhåjaja =)

Har jobbat kväll ikväll, det är sånna här arbetspass jag vill se mer av. Det är rent ut sagt roligt när man får jobba med härliga människor, och att allting bara flyter på... love it! =)

Imorrn är man ledig och då ska mamma följa mig till stan.
Jag har en hel lista med grejer jag ska/vill köpa. Men jag måste va nöjd om jag få med mig nåt.
Köper jag allt kommer jag att vara lusfattig det kommande året, och jag har faktiskt viktigare saker att spara pengar till.....typ sthlms resan :P

Jag måst förresten komma ihåg att skriva ut alla biljetter till den, men det kommer väl som alltid att bli i sista minuten, och då kommer säkert inte dokumenten att fungera eller nåt annat sånt där dumt.

Nu ska jag hopp isäng och läsa en stund.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0