Grävling och bilproblem

2:a dagen på älgjakten. Det va bara jag och pappa idag, och Bea följde med som sällskap =)
Det hände inte särskilt mycket idag måste jag medge, men det va då varmt ute och jag frös aldrig....fastän det blåste ganska hårt.
En bil med husvagn stod parkerad en bit in efter Tjörn, och efter en stund starta dom sitt elverk och störde min sinnesfrid rejält...jag ångra att jag int gick dit å sa åt dom :P

Vid 11 for farsan hem och bytte hund, vi jaga hare en stund, kul =)
Tjabo fick tag i en hare efter en stund och jag och farsan gick å passa, då kom haren å sprang efter vägen, men farsan sköt för tidigt, den va för långt bort...bom.
Jag stod baki en kurva så jag såg ingen hare.

Men däremot fick jag se en grävling i morse påväg till Mencha... det va ju roligt =)

Då jag kom till Norsjö så stöka jag bort allting, duscha, tvätta, handla, dammsuga...och sen blev det en promendad.

Om en stund ska jag till Finnäs och se om Jonas kan hjälpa mig med bilen som fick en skada idag, och som oturligt nog ska besiktigas imorrn. Hoppas det bli bra. =)

Tjing tjong långkalsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0