Gott ur ont

Åhh, jag känner hur det kryp i kroppen, och jag får inte svar på saker som jag vill ha svar på.
Mitt självförtroende är inte på topp just nu. Jag bli knäpp knäpp knäpp (mer än vanligt).
Men man ska hela tiden intala sig att det kommer alltid någonting gott ur allt det onda. Så det måste ju vara så då....det är inte meningen helt enkelt.

Jag känner mig inte riktigt kry heller, har hostan, och ibland känns det som man ha feber, hoppas det inte är så.

Ikväll blire nog som vanligt att helt solo slå sig ner i soffan framför tv:n... jag har bakat en kladdkaka som jag kanske ska ha som sällskap, alltid något.

Helgen har gått ganska snabbt, och det har inte varit nå större incidenter(läs inga) på jobbet, nu är det en dag kvar i morrn till kvart i 5, sen är man ledig på tisdag, och då hoppas jag att jag får ett sms om att mitt köksbord har kommit, då ska jag försöka ta tag i köket ordentligt och få det som jag vill ha det.


En sån här hylla skulle jag vilja ha till hallen så jag får bort korgarna från bänken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0