Det blöder....

.....i plånboken..!!
Ja idag blev det en resa till stan som sagt. Mamma följde med.
Vi började på Jysk, där köpte jag handdukar som en galning, lite sängkläder och nya gardiner till köket. Plus 2 kuddar till soffan. Redan där barkade det iväg :P

Sen ville jag om på EM bara för att "kolla" lite, hade tänkt spana på nån tv.-bänk, eftersom jag vill börja få nån ordning i rummet.
Det blev istället så att jag köpte ett nytt köksbord med tillhörande 6 stolar.

Nämligen detta...

Så nu är det bara att hålla tummarna att det blir bra. Är det nån som vet nån som behöver ett köksbord med 4 stolar, så är mitt gamla till salu till ett bra pris. =)

Sen bar det av på Bibo, där hittade jag en jättefin ljuslykta, den är svart, rund, och har som en massa pinnar omlott, lite svårt att föklara, å sen en glasgrej inuti som man ha ljuset i. Dyyr!!
Efter det drog vi upp på Solbacken, och inne på Maxi hittade jag en ny tvättkorg, flätad, svart, med som en svart tyg påse i. Å så hittade jag en ny strykbräda, så då köpte jag den också. Plus en massa annat småtjaffs.
Nu blire typ om å gå på sociala dom kommande månaderna :P

Jag som skulle spara pengar, hmm, jag är sååå duktig!!

Sorry Bajjan att vi int hann ses, men vi få ta det en annan dag =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är lugnt!=)

Kommer ju hem till helgen!=)

2009-09-02 @ 19:05:51
URL: http://zycra.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Vilken shoppingdag! :-) Jättefint bord, du får visa bilder på hur det blir sen! Kram

2009-09-03 @ 08:38:05
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0