Suuuur

Jag är sur.
Fick lön idag, men fast jag ha ringt och sagt till att dom ska ändra lönen i datan, så är det inte gjort, så jag har fått några procent för lite i lön, det är ju inte mycket iofs, men några kronor extra skulle ju inte skada.
Så då ringer jag på kommun, och dom där skyller bara ifrån sig.... och säger att jag ska prata med nån annan, hur jävla svårt ska det va? Ska jag måsta fara och ändra det själv kanske?
Jag undrar varför dom som jobbar där får lön egentligen, för alltid då man behöv hjälp så få man det inte!!!!!

Sen så hade jag ju köpt en ny toasits idag, värsta snitsig....tro ni fanskapet passa?? Näeee...
He vila tamefan en förbannelse över mig och allt jag tar mig för.

Penis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0