Rosa bandet

Idag har det blivit en riktig lat dag.
Eller, ja, jag å Bea har ju faktiskt vare ute å gått en sväng, det var härligt =)

Sen har jag gjort dagens gärning genom att köpa Rosa Bandet, känner mig mycket nöjd med det.

Det som känns pissigt just nu är att jag ha tappat bort min blå/svarta sjal som är typ det käraste jag äger (inte riktigt sant men), jag har efterlyst den här och var, dock utan resultat än så länge men jag hoppas den dyker upp snart.

Idag sköt dom fullt i jaktlaget, där får man för att man inte är med en dag! Fis också.
Men men det kommer väl fler år. =)

Ikväll blire ensam mamma söker, jag är kär i Oskar i det programmet, jag tror jag ska skicka ett kärleksbrev och försöka bräda den där mamman som försöker ta honom ifrån mig....okej okej, slut på struntet, men han är het iallafall.
Sen efter det hade jag tänkt försöka hålla mig vaken och se Wallander filmen på 4:an, vi få väl se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0