Ont

Fy fy fy vad ont jag har!

Gick ändå ganska bra att va ute å gå, då släppte det lite. =)
Men lite jobbigt att röra sig normalt annars, typ att börja sig ner är ju inte att tänka på, och att ta sig upp ur soffan känns också.
Jag oroar mig lite för morgondagens jobb, men det är bara att pallra sig dit och göra sitt bästa. Jag har ju köpt nya jobbskor, såna som är lite runda under, dom ska ju vara bra för knän och rygg sägs det =)

Har sett Bolt idag, den va ju bra.... haha hamstern i bollen är ju kungen :P

Och förövrigt så bakar jag en mjukpepparkaka med lingon i just nu. Då den är klar så blir det nog inte så mycket mer, förutom att tyna bort i soffan....!!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0