Nånting är galet

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article352025.ece 

Alltså vars tusan är världen påväg? Nedläggningar hit och dit och överallt, allting ska bli effektivare men med mindre personal överallt. Vem lurar dom? Vilken vård blir BÄTTRE med mindre personal?
Man kan ju hoppas att man slipper bli sjuk i närmaste framtiden, för jag vill då inte möta en stressad sjukhuspersonal, vem vet vad som händer då. Dom kanske missar nånting, ger fel medicin, eller dom kanske inte ens ha tid eller plats att ta emot en om man skulle bli sjuk.

Näe då ska man väl vårdas hemma på nåt vis. Det är helt otryggt i dessa tider skulle jag vilja säga. Och jag undrar inte om vi är påväg bakåt i tiden.
Jag tycker att vi kan skära ner på lönerna på dom som sitter och tar en massa korkade beslut, och berövar oss hoppet om en trygg framtid.

Dessa pengar pengar pengar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:58:49
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0