Kvällsöppet

Idag ha det varit en halvdryg dag på jobbet, det ha ju gått bra allt å sådär, men det va som ändå drygt bara!!

Men aftonen blev desto bättre, farsan kom hit och vi skruva upp hyllorna i köket (äntligen), och jag blev nöjd, nu är köket snart klart (har bara tagit nästan 6 mån :P ), men nu vill jag tapetsera om där, och jag skulle vilja ha ett annat golv, men det kan man ju bara fetglömma, nytt golv får man väl inte förrän det inte går att gå på...och det gör det ju alltid...typ nåt sånt!

Sen köpte vi hem lite pizza, å Bajsen kom å joina oss, det va skitagott =)

Vid halv 7 kom Bea och vi gick ut på byn, för dom ha kvällsöppet överallt ikväll, så vi gick runt och kolla lite. Träffa farmora på Teab.... jaa det va den kvällen =)

Nu sitt man som vanligt i soffan och varvar ner ett tag innan man ska sova.

Imorgon blire jobb till 12, sen ska jag till Mencha och skifta om däcken (eller pappa ska väl hjälpa mig lite med det också), och så skulle det bli middag där....perrrrfa :D

Tjingtjon mögelfjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0