Kött

Igår var det en trevlig kväll med öl och surr, först hos Pecka och Erika och sen hos Anton och Madde =)

Idag har dock varit en lite seg dag, har inte gjort sådär jättemycket, där mitt på dan körde jag till morsan och Åke och hälsa på. Sen vid halv 3 tänkte jag fara hem och äta, men då blev man medbjuden till Gula villan i Glommers och bjuden på mat där....sweeeeet, jag åt en Black and white, det var kanske hur gott som helst, och jag är mättarn nu :P
Jag måste bara säga en sak, men med risk för att göra någon upprörd, men jag bara älskar kött kött kött....!
Och jag börjar nog tycka att oxfilé är mycket godare än fläskfilé. =)

Nu ska jag tända ett ljus och slå på tv:n en stund.

Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0