Knäppeliknäppigt

Mitt internet är cp jag kan inte besöka vissa sidor på internet, typ blogg.se och inte bloglovin.com exempelvis.
Så jag ligger efter i att läsa allas bloggar...tråkigt... :/
Och jag kan ju inte uppdatera här heller...inte för att jag har så mycket värt att skriva.

Men idag mår jag prima hursomhelst, och det är ju bra det =)
Jag fick också veta i fredags att jag har fått ett vik...JIIHOOOO säger jag bara, så jääävla skönt.
Så nu börjar allting kännas helt okej.
Jag har det förjävla bra egentligen :P
Okej nu ska jag inte överdriva här....det är mycket som kunde vara bättre! =)

Blev lite öldrickande igår, men inte så farligt. Ikväll blire nog ingenting.
Men jag hoppas att frida kom hem så vi kanske kan fixa till min dator =)

Ingen som vet vad det kan va för fel på den?

Jaja, hejsvejs....vi se ju när vi ses nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0