Inloggnings tjaffs

Känner mig en aning irri... jag beställde ju en ny sån där inloggnings grej till internetbanken, och det skulle ta en vecka ungefär innan det skulle komma.
Jag har fått själva inloggningsdosan, sen fick jag springa på ica och hämta ett inloggningskort, sen när jag öppna det brevet så stod det att man behövde en PIN kod, och den skulle komma i ett separat brev....NÄRDÅ???
Jag kan inte ens gå och handla för jag vet inte hur lite pengar jag har på kortet, så det skulle ju vara vänligt att det kom absolut senast imorrn.
Å varför inte skicka allt i ett brev? Näe man ska springa runt halva jordklotet för att samla ihop alla delar.
Det har med säkerheten att göra, jag vet....men ändå irriterande.

Har varit i Finnäs idag sen jag slutade kl 12, ha busa me lillan och sett på då Nina ha måla taket..det bli skitabra =)

Ja, och nu har man fått veta att det är marknad i Norsjö den 7/11, hoppas bara att det är hotellet då också, för lite sugen är man allt. Fast jag jobbar den helgen, men om jag är duktig så kanske jag kan trolla bort det på nåt vis? :P

Älgjakt nu på lördag förmodar jag, men jag vet inte om jag är riktigt sugen, ryggen får ta mycket stryk, och jag som aldrig brukar ha ont i den annars, jag gnäller säkert för det finns ju dom som hare mycket värre men ändå, jag vill inte att den ska pajja mer nu.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0