Horoskop kan ha fel?

Har gjort ett 12timmars skift i bingen, fattar inte hur man kan sova så mycket, måste ha varit dödstrött nånstans iallafall!

Då jag vakna till slut så skulle jag föra över lite pengar från ett konto till ett annat, men då såg jag inte på kodbrickan vad det va för kod, så jag gissade 3ggr, och vad händer om man skriver fel kod 3 ggr?, jo man blir utkastad från banken och kan inte logga in igen utan att ha besökt bankkontoret. Jaha så det va bara att pallra sig dit och beställa en ny bricka (fast det blev en sån här dosa som man ska ha innan årsskiftet typ), det skulle ta en vecka, så jag passa på att föra över lite pengar på kortet så jag överlever.

Sen så läste jag mitt horoskop för dagen på aftonbladet, där stod det att alla småsaker jag skulle ta mig för idag skulle gå åt helvete, så jag funderar på att inte göra så mycket idag....haha...skoja bara :P

Jag har hunnit med att gå på Berglunds och införskaffa följande:
*2 par långkasch.
*1st tändare(en sån här lång ni vet)
*1st ask med nålar (till mina gardiner)
och det gick ju inte åt helvete iallafall så nu är det bara att fortsätta med det som ska göras idag =)

Hej och hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0