Då flyger mitt hjärtas fågel...

Det har gått riktigt bra att jobba idag, och ryggen blir bara bättre och bättre :D
Jag har använt mina nya jobbarskor idag, dom är helt supersköna, man skulle bara gå i dom i 2 timmar första gången, men jag hade dom hela dagen....oops, man få väl se om man ska ha senadrage sen eller :P

Gud vad bra jag känner mig när jag har jobbat, och det känns som om jag får mer engergi (inte alltid dock) till allting....jag hoppas hoppas hoppas att jag får fortsätta på Saras vik även efter nyår...det skulle va kanoners.
Jag har verkligen ingen lust att bli arbetslös.
Imorrn ska dom ha Bema möte, men jag jobbar ju så jag ska inte vara med. Då ska vi få veta (antar jag), vad som ska hända med oss som blir utan jobb, hur dom har planerat och såvidare, det ska ju bli spännande å höra sen.

Imorgon kommer systrarna och Jonas och Ebba....å kanske Oskar, dom ska få älgfilé, så nu har jag lagt köttet i marinad och jag hoppas verkligen att det ska gå å äta =)

Ikväll blir det att stöka lite här hemma, och sen ut en sväng å röra på sig...sweet. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0