091023

Idag skulle jag å syrran och Ebba fara å äta på BP´s Foodcorner, dom serverade pizza, men när vi kom dit va maten slut, den hade tagit slut redan halv 12.... haha lite dålig planering kanske? :P
Bättre lycka nästa gång.

Vi for och hälsade på mormor istället en sväng. Efter det köpte vi hämtpizza och åt hemma hos mig.

Sen kom Carro och hälsade på en stund, trevligt trevligt =)

Lite senare dök Bajjan upp och vi for på Berglunds och kollade på maskeradkläder, lånade hem 2 st som jag ska prova och se om dom duger =)

Nu i afton ha ja lega och fryse som en gris på soffan, jag tänkte att en het dusch skulle göra susen, så tjopp in....men hur länge jag än spolade så kom det inget varmvatten, det va då själva fan, så nu frys jag typ ännu mer. Tack televerket!!

Om en stund bär det av till Finnäs för fredagsmyyyyys....chippe dippe och idol =)

Och det blev ingen älgjakt imorrn!!för min del då!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0