Wearing what?

Har jagat idag, och jag har bara en sak att säga, att harjakt är mycke roligare än älgjakt =)

Nu har jag ett litet dilemma här, det är ju hotellet imorrn, och man hade ju tänkt ut där då.
Men vad klåån ska man ta på sig?
-Jeans och svart t-shirt?
-Jeans och en annan färg på t-shirt?
-En ljusblå typ klänning?
-En annan ljusblå klänning?
-En svart?
-Ska jag gå naken?
Ha prova lite hit och dit, men int vet ja?
He spela förmodligen ingen roll för efter några öl så se man lika jävlig ut hure som :P
I-lands problem.

Ikväll ska jag mäta ballen och se om mitt balkongset som jag köpte på rusta passar.
Den där meningen vart ju lite konstig, men det handlar alltså om en ljusslinga såklart.

Sen äre nog soffan och idol som gäll.

Good evning folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0