P!NK i Globen

Hejsan, ja här har man inte haft tid att plita ner nå på ett tag.

Va ju i Stockholm förra veckan, och målet med resan va ju att gå och se Pink i Globen.
Det var helt otroligt bra, fy tusan vilken röst hon har, och va snygg hon är :P
Försökte ju ta lite kort, men det gick verkligen inte bra, så klaga int på kvaliteten, jag gjorde så gott jag kunde :P

Förutom konserten så shoppade vi en hel del, åkte tunnelbana i princip överallt kändes det som.
Sen slank det väl ner en hel del alkohol också.
Men en sak tyckte jag var för jävla märkligt, efter vi sett pink så skulle vi fara och äta nånstans, och klockan va typ halv 12, men det fanns tamefan ingenstans att äta förutom McDonalds å där gå man ju typ int in frivilligt.
Jag fattar inte, jag trodde då det skull va öppet någerst....dåligt stockholm, dåligt :P

Nämen iallafall så vare helt klart värt att fara iväg, önskar bara att man kunde åka iväg såhär lite oftare men antingen finns inte tiden, eller så inte pengarna.

Den här låten har en speciell plats i mitt hjärta, riktigt bra!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0