Lättklädd

Åh herregud vilken mardröm ja ha haft i natt.
Jag drömde att jag va inne på konsum och hux flux har jag bara ett par lila trosor och en gul tjocktröja på mig, och mina foppa skor. Alla stirrar på mig, och jag själv letar efter mamma därinne för hon ha lovat att skjutsa hem mig för att jag hade så lite kläder. Å sen när jag tror att jag ser henne så försvinner hon, och istället står det en massa personer från jobbet och viskar om mig, typ "hur kan man gå klädd sådär på affärn", och när jag går mot dom så skyndar dom iväg så att dom ska slippa prata med mig.

Tur att det bara va en dröm :P

Dags att plocka bort lite här hemma, och sen kanske gå ut en sväng?
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0