Julskit

Allt jag rör vid blir till aska, akta dig!!!

Skulle försöka gräva fram nå julgrejer, men det ångrar jag.
Jag skulle börja med att sätta upp balkongbelysningen, det följde med såna där stroppar som man ska sätta fast den med, men för det första så va dom för korta och sen så gick dom av då jag försökte böja på dom????? Jävla rusta!
Sen tog jag fram ljusstaken, men då slapp det typ måla från den, tack televerket.
Å sist med inte minst så skulle jag kolla över adventsstjärnorna, men då gick det int att skruva i lampan, för den hade blive sne på nå vis, och int hade jag nån sån lampa hemma så jag kunde byta heller.
Näe, så nu ligg allt julskit i ett hörn i sovrumme, å jag tro jag lämna det där till i januari.

Ha en trevlig söndakväll ni med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0