Har du någonsin...?

Ja nu har jag blivit utmanad av kära Hannah att göra Har du någonsin..? Så nu är det bara att göra det då =)

 

HAR DU NÅGONSIN..
obs! du måste ge ärliga svar.

Rökt en cigarett: ja
Rökt en cigarr: ja
Varit full: jodå
Hånglat med någon av samma kön: ja
Blivit dumpad: ja
Dumpat någon: int som ja ha vare ihop med :P
Fått sparken: nej
Varit i knytnävsslagsmål: nope
Rymt hemifrån: ja, när jag var väldigt liten i typ en halv dag
Haft känslor för någon som inte känt samma sak: ja
Hånglat med en främling: ja
Gått på en blinddejt: nej, int va ja kom ihåg.
Ljugit för en kompis: ja
Varit kär i en lärare: nej
Skolkat: ja det har väl alla.
Legat med en medarbetare: nej
Sett någon dö: det är många det
Varit kär i en av mina internetkompisar: nej
Spytt i en bar: int vad jag minns :P
Sett en del av mig själv brinna: haha nej!
Ätit sushi: nej, men vill smaka =) 
Åkt snowboard: ja i en pyttebacke för massa år sen
Crowdsurfat under en konsert: nej
Hånglat eller haft sex med en kändis: nej
Varit i ett våldsamt förhållande: nej!!!
Tagit smärtstillande: alvedon?
Älskar eller saknar någon just nu: ja många =)
Legat på rygg och sett molnen flyga förbi: ja :)
Haft ett te-party: det tror jag inte
Hoppat i en vattenpöl: haha ja men lätt.
Hoppat i en lövhög: jajjemen
Åkt släde: ja
Fuskat när jag spelat spel: ja :S
Somnat i skolan/på jobbet: jo på skolan ha det nog hänt, å på rasten på jobbet :P
Använt ett falskt id: nej
Tittat på en solnedgång: ja
Varit med i en jordbävning: nej
Rört en orm: ja
Sovit under stjärnorna: ja :)
Blivit rånad: nej
Blivit missförstådd: jodu
Tagit hand om ett råddjur/get: nej
Vunnit en tävling: näe det händer ju inte så ofta
Blivit avstängd från skolan: nej
Varit i en bilolycka: nej
Ätit ett helt glasspaket på en natt: nej
Dansat i månljus: nej
Hatat mitt utseende: ja
Varit vittne till ett brott: säkert
Ifrågasatt mitt hjärta: ja
Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna: japp :P
Varit på andra sidan landet: ehh, kanske?
Känt som om jag håller på att dö: ja, typ då man svälj fel. 
Gråtit mig själv till sömns: ja
Sjungit kareoke: haha ja!
Betalat för mat med bara mynt: självklart
Gjort något med dig själv som du inte borde gjort: förmodligen
Busringt: gjorde det alltid då jag va liten =)
Fångat en snöflinga på tungan: ja
Dansat i regn: jaaaa :)
Skrivit ett brev till tomten: ja, som liten
Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om: ja
Gjort upp eld på en strand: ja
Förstört en fest: Haha det ha jag säkert gjort, men jag kan int komma på nån just nu :P
Åkt rullskridskor: näe
Fått en önskan inslagen: ja
Haft sex med en apa: haha? NEJ
Burit pärlor: oäkta pärlor, när man va liiiiten.
Hoppat från en bro: nej?
Ätit hund/katt-mat: hundgodis, ja :P
Sagt till en främling att jag älskar honom/henne: hmm näe tro int det.
Kysst en spegel: nej?
Sjungit i duschen: ja :)
Burit en svart klänning: självklart
Drömt att jag gift mig med någon: ja
Limmat fast min hand i något: nej
Fastnat med tungan i metall: JA, jag ska sluta slicka på saker nu när jag blive stor!
Pussat en fisk: ja
Varit en cheerleader: nej
Suttit på ett tak: ja
Skrikit så att jag inte fått luft: ja
Byggt en kärra: nej, framtidsprojekt kanske?
Pratat i telefon i mer än sex timmar: nej
Stannat uppe hela natten: ja
Inte duschat på en vecka: nej
Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet: ja
varit rädd för att titta på skräckfilm ensam: ja
burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger: nej
Blivit puttad i en pool med kläderna på: haha ja, faktiskt :)
Blivit tillsagd av en främling att du är het: haha ja, tro det eller ej :P
Fångat en fisk och sen ätit den: ja
Skrattat så mycket att jag grät: självklart!
Gråtit så mycket att jag skrattade: ja
Fuskat på ett prov: haha ja :P
Haft en Britney Spears-skiva: nej
Glömt någons namn: deeet händer.
Sovit naken: självklart
Gråtit på tunnelbanan: nejdu
Haft sex på offentlig plats: beror på hur offentligt exakt?
Legat med fler än tio personer: -
Drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner: nej?
Pratat med en främling i mer än fem minuter: ja
Gett en uteliggare mer än 50 kronor: nej
Spottat på någon jag ogillat: ja
Hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt: nej
Haft sex i en IKEAsäng: ja
Haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus: nej
Varit svartsjuk: ja, herregud.
Sagt att du hatat någon av dina föräldrar: ja, men aldrig menat det
Ljugit för dina föräldrar: har säkert hänt, men int så ofta nuförtin =)
Önskat att något hemskt ska hända någon du ogillar: ja
Gått på en begravning: ja
Fått uppfylla en dröm: ja :)


Puh!!
Vem ska jag utmana då? *Frida (syster) *Sofia Granström


Kommentarer
Postat av: Hannah

Duktig flicka ;)

2009-11-25 @ 09:39:41
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0