Dagens

Idag ha jag jobbat till 12, det gick bara fint =)

Sen for jag å handla, för jag hade tänkt baka saffransbullar. Det gjorde jag inte, men jag bakade en saffrans sockerkaka typ, jävlar så god den blev, helt perfekt och fluffig :D
Synd bara att saffran ha gått å blive så jävla dyrt, 37 kr för 0.5 gr.....haha eller äre jag som är en snåltarm, kanske lite av båda.

Jag har även kokat lingonsylt, och jag har aldrig nånsin misslyckats med nån sylt nån gång, men den här gången börja det rent smaka jävul, det va nog för mycke lingonkart, det vart beskt och konstigt, så det bli bara att kasta bort.

Å så ha jag lyckats spilla ut hur mycket juice som helst på min rumsmatta, man är bright ibland.

Det va ungefär dagens lyckanden och misslyckanden. =)

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: bella

Heej!

Kolla im min blogg och gissa vem Hunken är bakom kepsen`? I mitt senaste inlägg!

Ha en super kväll!

PUSSOKRAM

2009-11-19 @ 23:43:16
URL: http://isabellaingels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0