Vad ska jag ha på mig imorrn?

Fettot som bor inom mig ropade när jag svängde in på Statoil ikväll "Köp nå choklad godis åt mig, å kanske nå annat smarrigt"...okej tänkte jag.
Jag tankade, sen gick jag in för att betala....kollade lite på godiset,...men då dök fröken mager upp å sa "Kolla Lokan där borta, det är nya smaker, ta en sån istället". Jag fick en chock och tog bara en Loka, gick till kassan och betalade.
Nu sitt jag här utan godis lik förbannat.
Men jag ska snart gå isäng, så jag klarar mig nog, har lite förberedelser jag måste göra imorrn innan jag far till Umeeeeå, så jag måst upp ganska tidigt ändå. =)

Jag hade ju bestämt mig för en outfit, men då kom jag på att det kanske blir för vardagligt? Jag har ju helt glömt å fråga om vi ska gå ut sen? Smart. Men men jag får hitta en mellanstig...:P

Nu är jag ledig i 4 dagar....tjooohooo....!

Nu blire gonatt


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Tänk om jag oxå hade haft en sån där smal som sa till.. Som sagt, jag brukar bara tysta ner hon med kakor;)

2009-05-08 @ 12:02:55
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0