Cheer up little girl

Nu har jag dammsuge å skure hela lägenheten, nu kanske man kan gå inomhus utan skor, nu kanske det inte knastrar längre under fötterna, och nu kanske inte hela sängen måst va full med grus?

Jag vill:
......skratta åt våra fånigheter
......laga någon en god middag
......åka på massor med små härliga minisemestrar på somrarna, och vintrarna....inte ensam...
......grilla en härlig junikväll med våra närmaste vänner
......kanske åka till Hawaii, eller Italien en vacker dag
......alltid vakna upp med någon fin vid min sida
......se våra barn springa runt på våran gård, utanför vårt vacka hus, kanske har vi äppelträd?
......vara vaken sent om natten, och bara prata.....om allt.
......en dag när det regnar, aldrig ens gå upp ur sängen
......ha vilda partyn, där allt spårar ur....på ett bra sätt..
......ligga och sola på en flotte, mitt på sjön.....somna, utmattad.....inte ensam
......cykla ikapp
......åka på oplanerad roadtrip
......vara onödig
......bara vara lycklig, tillsammans......inte ensam.


Och JA, jag har fortfarande ont i bröstmuskeln, ibland så jag kan dö, Nina sa att jag kanske brutit ett revben, det tror jag med :P

Nu ska jag äta klart min dippe med chippe, sen blir det nog Greys innan det blir godnatt.

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag skulle gärna festa med dej där allt spårar ur :) vore kul!

2009-05-07 @ 13:28:24
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/
Postat av: hannah

saknar ju dej ju :)

2009-05-07 @ 20:57:30
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0