Ännu en

Jaha vi avslutar väl kvällen med en sån här lista, måste av nån anledning göra dom om jag ser en nånstans, men den har ingen funktion, och är väl inte direkt roligt heller, men men här kommer en :P

Godnatt



Mitt namn:
Elin
Längd: 168 cm
Spelar du något instrument: Nej, eller räknas luftgitarr?
Vem är snyggast: Det finns många snygga människor
Vem vet mest om dig: Mina systrar

Vad vill du ha just nu: Massor med pengar, kärlek!
Vilka sjukdomar har du haft: Typ vattkoppor och sånt?
Fobier: Magsjuka, småkryp.
Har du körkort: Ja.
Åsikt om jultomten: Inte så viktigt för mig, men kul för dom yngre =)

Vill du gifta dig. Jag vet faktiskt inte, om jag hittar McDreamy kanske.
Tycker du att du är attraktiv: Ibland =)
Väska. Svart, Björn Borg.
Har du glasögon: Nopp nopp, det har jag inte.

Hur ser din plånbok ut: Plåtetui.
Favorit-program: Greys.
När ska du festa nästa gång: Det vet jag inte ännu.
Vad köpte du senast: En Pizza.

Hur mycket pengar har du:Inte alls särskilt mycke, alldeles för lite hellre.
Hur svarar du i telefonen hemma: Elin.
Senast kramat: Nån fylletratt igårkväll kanske.
Vem sov du hos senast: ---------------

Stjärntecken: Kräfta
Ögonfärg: Blå-Gröna
Kroppsform: Kort, avlång :P
Kall favoritdricka: Iskall öl

Varm favoritdricka: Te och varm choklad

Alkoholhaltig favoritdricka:Öl och vin.
Säger ofta: Va?
Saknar du någon: Ja
Fikade senast: Nå smörgåsar nånstans kanske?

Senast sedda film: Click
Hur känner du dig nu: Varm (har datan i knäet), hopplös. Lite trött också.
Kan du laga mat: Kan kan jag, men hur det smaka är en annan sak. :P
Vad pluggar du: Ingenting pluggar jag.

Vad tycker du om fötter: Kan vara bra att ha om man ska förflytta sig, dom luktar alltid.
Är du smart: Nja, ibland kanske. Men ibland äre snårskogen.
Snarkar du: Inte ofta.
När och varför grät du senast: Inatt kl 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0