Trevlig helg

Igår så styrde jag kosan mot Umeå. For härifrån vid 10.
Kom fram vid 12. Jag parkerade på Nannas och tänkte att jag skulle hinna med lite shopping innan jag skulle
möta Elin kl 13. Så jag sprang till HM och raffsade ihop grejer, sprang och prova 2 halterneck linnen, dom passade, skynda å betala, sen vidare till Gina, där hitta jag 3 fina överdelar som jag också fick med mig hem =)

Det känndes skönt att komma till Umeå igen, det finns så många härliga minnen därifrån, så fast man inte är nån stadsmänniska så kändes det bra =)

Sen mötte jag Elin och vi körde till hennes hus i Klabböle, verkar vara ett trevligt ställe.
Vi pratade en massa och jag bytte om lite snabbt innan hon skjutsade mig vidare till kära Sofia.
Där fick jag gulla lite med Viggo en stund också, så söt alltså =)

Vi fick skjuts in till stan, å där på Ica skulle Sofia köpa en dricka å medan hon står i kön så kommer det in en snubbe, med typ kostym och allt, å säger till kassörskan "Du, du har slagit in en plastkasse för 1.50, men jag tog ju ingen kasse"
Såååå jävla sniket att gå tillbaka för 1.50, han såg då ut att ha råd att förlora den där lilla pengen, herregud.

Jaja, sen mötte vi upp Petra där på stan, och vi hoppade på bussen till Täfteå, där bor Lotta.
Lena hade redan kommit dit när vi kom. Gud så roligt att träffas igen alltså, det var 2 år sen sist nu. Så lång tid ska det inte ta innan vi kan träffas nästa gång. =)

Vi fick goda drinkar, supergod mat, och vi satt där och hade hur trevligt som helst. =)

Petra och Lena


Lotta


Sofia


Härliga brudar!

Sen när kvällen var över så kom Elin och hämtade mig med sportjettan.
Vi åkte hem till henne och fikade lite innan det blev dags att gå isäng.

Det känns kul att jag hann träffa henne också, hon är så klok, och får mig att må bra =)

Nu är man hemma igen.
Pappa och Frida kom om i afton, vi fikade gott bröd och åt mycket gott rökt kött. Sen bjöd farsan på en öl, så då fick man sig en liten återställare också... :P

Sen har jag hunnit med ett besök hos Bea också, hon är i full färd med tapetseringen, det blir fiiiint... =)

Och nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det är ju lördagkväll..... men man kanske får lov att ta det lungt iallafall? Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0