Snowcykel?

Är det en vanlig dag, är det en vanlig dag? Ja det är en heeelt vanlig dag, för det är inte miiin födelsedag, haha haha haha!
Ehh, okej?

Ja igår fick jag ett litet utbrott, jag känner verkligen att jag skulle vilja få stora utbrott lite oftare, det rensar liksom.
Jag blev bara lite arg eftersom jag skulle vara tvungen att jobba kväll ikväll och imorrn kväll, jag har ju egentligen bara 1 kväll/vecka, men nu har jag jobbat 2-3 kvällar/vecka i 4 veckor, så då sa jag att jag tyckte att det var väldigt underligt, och att jag tyckte jag skulle få nåt extra för det (snåljåpen elin), men det enda jag fick till svar var "jamen så är det för alla ibland", det skiter väl jag i, jag vill int jobba kväll mer än hälften av mina arbetspass.
Men jag ska ju vara glad att jag har ett jobb, vad gnäller jag för, det finns ju 1000 andra som har det betydligt eländigare.

Nu ska jag börja mäta fönstret i sovrummet, så jag vet storleken på min mörkläggningsgardin.
Sen kanske dammsuga.

Snodde en bild från Bajjs´n

Är mycket impad av en Snowcykel :D

I bakgrunden skymtar man Jonas Buick, och farsans Pontiac.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0