Medan

Igår afton hade vi grillparty på min balkong, fick en fin rosa grillhink, värsta cool, å den funka då bra =)

Sen drog partyt igång. Det var roligt att det kom lite folk iallafall, kul å träffas =)

Vid 10-11 tiden gick alla på Medan, men jag fick sno om hem ganska snabbt eftersom jag fick Jäger på min vita klänning.  Sen dansa man ända tills dom stängde.
Det var tänkt att vi skulle ha efterfest hos mig, men det var mer folk hos Hampe så vi drog dit.
Å där kan man tala om att man skaka röv i några timmar, fy tusan så roligt jag hade...jag tror efterfesten gjorde hela kvällen :P
Kom hem vid 4 tiden, sen vare gonatt.

Va ganska full imorse då jag vakna, men nu har det gått över och jag mår faktiskt fint :P
Sitter hemma hos farsan å vänta på att få äta tårta, har väntat sen kl 1, men det händer ingenting.....Frida fyll ju år imorrn, men då jobba man så vi skulle passa på med tårtan idag. =)

Jag skulle egentligen behöva fara hem snart för där väntar en fet städning.

Nu får det bli lungt ett tag framöver, känns nästan bra att man ska jobba nästa helg...:P
Men då helgen efter det så är det Åmsele som gäller. Full huggning.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0