Köksverktyg saknas

Det är ju inte sant, jag äter ju inte så mycket ost i vanliga fall, men nu hade jag ju köpt en ost då, så till middag blev det varma mackor, men då jag skulle skära skivor av osten så upptäcker jag att jag inte har någon osthyvel....crap!
Det gick ju bra ändå, men hur ofta äger man INTE en osthyvel?

Det var som när jag hade köpt krossade tomater i konservburk, den har jag kvar än eftersom jag inte har någon konservöppnare, hur många äger INTE en sån?
Dags att handla lite nödvändiga saker kanske?

Idag slutade jag halv 4, ganska skönt, brukar ju annars oftast jobba till kvart i 5 =)
Sen ska man jobba helgen, men det är en ganska slapp helg, har bara 15-20 imorrn så det är ju lungt, å visserligen en delad på söndag, men det kom å gå finnemangs.
Sen hade jag tydligen för mycket tid för jag behöver bara jobba ons och tors till veckan, känns lyx, så man kan ju bara hoppas på att det bli toppen väder så man tar sig för att göra nåt nyttigt!


Min "Lyckliga Lotta" som står på ballen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0