It´s a little to late for you to come home

Jag har mycket mycket ont i min vänstra typ bröstmuskel, jag gjorde illa mig med en borr under flytten.
Det känns hela tiden som om jag ska få en hjärtattack, int så najs.
Jag kan inte svänga ratten i bilen, jag kan inte lyfta en massa gamlingar, jag kan inte öppna kylskåpet ens, å där i har jag ju all (läs väldigt lite) mat. Hmm men ja jag kan ju använda den andra armen :P
Jag kan inte andas heller utan att det tar ont.
Men men, lite smärta har ingen dött av.

Jag har nu några grejer att se fram emot:
1. Umeå på fredag, får träffa en massa najsiga brudar.
2. Den 16/5 grillning hemma hos mig, sen utgång.
3. Vare nå mer?

Har jobbat klart för ikväll iallafall, det har varit fullt upp kan man säga, men det har ändå gått bra. Men man blir ju lite slut i hjärnan måste jag säga.

Nu ska jag plocka fram mitt schema och börja planera för semestern.
Jag vet iallafall att jag är ledig Pingst, Midsommar, Jammar, Beachen. Så jag ska inte klaga, men jag skulle väldigt gärna vilja vara ledig då det är  Musik vid Malån också, men man kan ju inte få allt.

Nån som har några härliga semesterplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0