Flytt? Check!!

okej, okej....

Började flytta från kära Åkargatan i onsdags. Det var lite svettigt. Men när dagen var slut, så hade man flyttat nästan allt.
Tack för hjälpen Frida, Mamma, Åke, Pappa, Nina, Jonas. =)

Sen började det värsta, urstädningen. Suck suck, har hållit på hela helgen, och har dessutom jobbat mellan varven.
Men idag blev jag klar och lämnade in nycklarna. Hoppas bara städningen duger nu då!!

Har en massa kvar att göra här i min nya håla, men det får man ta pö om pö.
Skulle dock ha dragit fram dammsugarn så man kan gå här inne utan skor, grusigt som fan :P

Annars idag så har jag varit till morsan med några mattor och banan kartonger, sen bar det av till farsan, han hjälpte mig att byta däck på bilen. Sen tvätta jag bilen och dammsuga bort det värsta.
Jag är typ hel knäckt känns det som.

IMorrn börjar man jobba kl 15 till 20. skönt med sovmorgon iallafall.

Annars då: Händer det inte särskilt mycket, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0