Everything was alright

Idag har jag och Nina och Blebban varit till schtaaaan.
Började bra sådär med byggmax och lister.
Sen gick vi på stan, fick mina ärenden gjorda= cykellås och strumpor till Bajjan. Vi åt på Subway, mycket gott =)

Sen bestämde vi oss för att fara på Jysk, där lastade vi Ninas garderob, och hon köpte utemöbler.
Sen skulle jag ha möbler till min balkong, check. Å så skulle jag ha en mörkläggningsgardin, den fanns inte i rätt storlek, uncheck!
Sen skulle vi brumma vidare till en blomsterhandel, starta bilen check.....eller vänta nu, vars är bilnycklarna?
Nina sa att hon hade gett dom till MIG, hell no sa jag bara.
Vi letade igenom typ hela bilen, runt bilen, hela jysk, pratade med personalen, men nycklarna var spårlöst försvunna.
Men Nina prata med Jonas å tydligen fanns det en extra nyckel där nånstans på bussen. Phew, så vi tog den då. Bilen starta å vi körde iväg. Jävla pers!

Hittade en fin blomma på det där stället vi va på som jag ska ha på balkongen.
Sen hämtade jag ut mina nya kuddfodral på Åsells.
Ica Maxi nästa. Handlade. Systembolaget, big check!

Körde hemmåt, trött som få!

Väl hemma så marinerade jag köttet for tomorrow, och gjorde slusch. Skruvade ihop utemöblerna, planterade blomman.
Sen blev det en välförtjänt öl i solen i en av dom nya stolarna :P
Nu kan morgondagen komma, är pepp just nu..... låt ingenting fisa ihop min dag nu!

Snart ska jag nog hälsa på Bea en sväng, om hon kom hem nångång =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0