Dags att meta

Idag har det ju varit fantastiskt härligt väder. Drog till syrran på förmiddagen och solade. Första bikinidagen, okej kanske lite tidigt för det, men vad gör man? :P
Får väl se om man få halsfluss eller nå sånt, för man känn ju att då det blås äre int nå varma vindar direkt.

Sen har man varit en stund på jobbet, kvällen bara flög förbi...najs najs... =)
Imorrn äre 7-16.45 som gäller, det är som en långdragen dag. Men det kom å gå fint, precis som vanligt...:P

På onsdag ska jag fara till Bjurträsk och baka me farmora. Å sen hade jag tänkt fara till mencha å leta reda på mitt fiskespö, fick värsta infallet idag och börja längta efter å meta, så nu måste jag göra det snart =)

Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0