090511

Toooday....har jag varit till frissan, toppade bara lite och klippte ner några centimeter mitt uppe på skallen.
Undra hur länge jag kommer att orka spara ut? Jag vet inte ens om det blir bra, men men, det gå ju alltid att klippa igen om det skulle skita sig.

Efter frissan for jag till Nina, hon hade visst nystige upp?!?! Iallafall så färga vi håret på varann, jag bruka oftast göra det efter klippningen så man känner sig snygg och fräsch... :P

Sen blev jag döhungrig och for på konsum för att handla lite, och jag kan bara säga att jag är inte den hälsosammaste människan jag vet, det blev en färdig tacopaj, vitlöks creme fraiche och en cola.
Sen köpte jag av nån anledning fruktsoppa och Start, plus lite godis, som jag hade tänkt äta efter pajen. Så blir det alltid när man handlar och är hungrig. Fick iallafall i mig nästan hela pajen, men hur hade jag tänkt rymma allt det där andra i magen? Tur att dagen är lång.

Ja jag vet inte direkt vad jag ska hitta på idag heller, Bajsen skulle kanske dyka upp på en stund.
Sen ska jag läsa reklamen som damp ner i brevinkastet för en stund sedan.

Imorrn fyll Åke år, så då ska vi nog dit å gratta han =)

Såhär ser det ut på min mobil då Bajsen ring, tänkte om ni ville veta... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0