Vååååren är häääär

Sådärja, en kväll avklarad.... =) det gick ju bara hur bra som helst.

Imorrn ska jag äntligen klippa mig, men det blir ju bara om å toppa håret för jag ska ju spara ut, vilket jag håller på att bli totalt galen av... men hoppas man blir en aningens snyggare imorrn iallafall...=)

Emil, sorry att jag tog bort det du hade tjollrat med min blogg, men jag blev så less på å se det där å jag hitta inga bilder heller som jag ville ha, så nu få den se ut såhär så länge :P

Jag har tjatat om vädret typ med varenda människa jag har träffat dom senaste 2 dagarna, men jag kan säga igen, att det är helt fantastiskt....önskar bara att man fick sig iväg nånstans med en skoter, å grilla, å mysa i en snöhög, kanske grilla en korv å dra upp en gädda :P

Ingen som kunde hjälpa mig med bilderna??????

Nu ska jag äta Chips och se Ballar av stål. Sweet dreams. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0