Mera tjoller



Namn:
Elin
Kallas: Elin
Hemligt alias: -
Bostad: En 2:a på 72kvm
Avskyr: Att känna sig lurad på konfekten. Att känna sig som ett fån.
Tycker om: Family, Friends and Party, folk som får mig att skratta och må bra.
Ditt bästa minne: Det handlar om en romantisk kyss :P 
Ditt sämsta minne: Det är 2 dumma saker jag har gjort.


Pinsammaste du gjort: Jadu, vad kan det vara?
Din bästa sida: Glad, snäll, omtänksam, rolig ibland kanske :P 
Din sämsta sida: Blyg.
Beskrivning av dig själv:  Är ofta nån annanstans i tankarna. Gillar att klä upp mig då det nalkas fest. Jag är dålig på make-up. Gillar inte att vara ensam.
Vad finns i fickorna: Småmynt
Jacka: Har många, men använder mest en grön tjockare jacka från nåt orderföretag, börjar va ganska less den.
Bästa personen du vet: Finns många jag inte skulle vilja vara utan.
Sämsta personen du vet: Finns några här med.
Drömyrke: Hmm, vet faktiskt inte, skulle bara vilja vakna varje morgon och tänka: Ja vad kul att gå på jobbet. Djurvårdare kanske? =)
Dröm: Att känna mig trygg med framtiden.
Det första du tittar hos killar: Ögonen, händerna, helheten.
Det roligaste du gjort: Resan med Elin bl.a. =)
Piercingar: Läppen
Tatueringar:
Samlar på: Inget speciellt för tillfället 
Intressen: Shoppa, äta.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: -----------
Favoritgodis: Choklad klår allt, annars äter jag det mesta.
Är det nåt du absolut inte äter: Sill, bönor, ost (smält går bra).
Kläder just nu: Jeans, tunn tröja. 
Musik just nu: Nirvana- Smells like teen spirit
Vad sa du senast: Jag är snygg 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet inte :P
 Sommarplaner: Semester, grillpartyn.
Är du bra på matte: Hell no!
Fisk eller badkruka: Fisk!
Längd: 168
Hur många kuddar sover du med: 3

Favoritväder: Sol och kring en +23 grader.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: Mobilen, en vän, mat
Spelar du nåt instrument: Har försökt mig på fiol en gång i tiden.
Morgon- eller nattmänniska: Både och, beror på.
Sparare eller slösare: Kan prioritera efter inkomst :P
Vem är viktigast för dig: Som sagt det finns många viktiga människor i mitt liv, jag kan ju int bara välja 1 :P
Bästa film: ??
Tror på liv på andra planeter: Kanske?
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: På ett sätt ja.
Har du några homosexuella vänner: Inte direkt nära vänner.
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Vet inte, men nog kan man väl det?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ganska så.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Iallafall 2.
Bio eller promenad: Båda :P
Är du kittlig: Lite :P
Snarkar du: Nej det gör jag inte. 
Stjärntecken: Kräftan
Rädd för insekter: Ja

Äckligaste insekten: Men typ alla :P
Största svaghet: Dålig självkänsla
Det här är jag bra på: Spela musik när jag städar, dricka vin, muppa mig.
Bästa bok: ??
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Läsa andras tankar.
Chips, morötter eller godis: Chips å godis 
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Bloggar
Har du nån flickvän/pojkvän: Nej
Stökigt eller välstädat: Städat
Gungar du på stolen: Har jag aldrig tänkt på :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Kanske om jag hade slagit vad med någon.
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur är din drömtjej/kille: Det vet jag när jag hittar honom.
Hur många syskon har du: 2
Vad är du mest rädd för/om? Familjen, vännerna, min nya kamera.
Saltar du på maten: Sällan
Gillar du att sjunga: Jo, mest då ingen hör :P
Anser du att du är stark: Näe:P 
Brukar du sola: Ja
Vad gör du när du får hicka: Tar en matsked lingonsylt.
Röker du: Nej aldrig
Snusar du: Ja
Använder du knark: nej
Kaffe, te eller inget: Te
Har du en besatthet: Kanske nån liten grej?
Spytt ner din kompis: Lite kanske :P
Skämt ut dig för mer än 100 pers: Nej
Gått på bio senaste månaden: Ja
Blivit tagen av polisen: Nej
Blivit rånad: Nej
Köpt en macka istället för godis: Ja
Åkt tunnelbana: Ja
Rökt: Ja
Knarkat: NEJ
Rymt hemmifrån:Säkert nån gång då man va liten.
Skolkat: Ja
Velat begå självmord: Nej
Ljugit: Ja
Är du lycklig: Ibland
Hur mår du idag: Sådär..
Någon som svikit dig totalt någon gång: JA
Bästa kompis som brutit ett löfte: Nån gång kn ske.
Vem av dina vänner får dig att skratta mest: Det får dom nog allt =)
Värsta känslan: Att bli lämnad. När man gör bort sig totalt.
Bästa känslan: Kärek, lyckorus.
Vem har du känt längst av dina vänner: Det är nog dom från byn, dom har jag ju känt hela mitt liv =)
Har du många vänner: Jag har några.
När grät du som mest: Det senaste halvåret.
Hur länge vill du leva: Så länge jag är frisk och kry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0