Onödigt vetande

Onödigt vetande


Jag har:
(x) snott den här listan från någon
( ) suttit på en geting/humla
( ) gråtit efter ett besök hos frisören
( ) skrivit brev till någon i Afrika
(x) cyklat utan händer
(x) hatat kärlek
( ) flugit i en luftballong
(x) varit höjdrädd
(x) rökt en cigarr
(x) rökt en cigarett
(x) Snusat
(x) vandrat några mil
(x) viskat i någons öra
(x ) hånglat med en av samma kön
( ) hamnat på sjukhus
( ) knarkat
(x) diskat
( ) förlorat den jag älskar
(x) sagt nej till sex
(x) druckit vatten upp&ner (hjälper mot hicka jue ;))
( ) dödat någon
( ) ätit säl
(x) bakat sockerkaka
(x) varit kär
(x) velat dö
(x) blivit dumpad
( ) dumpat någon
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) känt mig som ett as
( ) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) gjort mig själv illa (inte fysiskt)
( ) blivit arresterad
( ) kommit undan polisen med nöd och näppe
( ) legat med en medarbetare
(x) flugit
( ) sett dig själv brinna
( ) spytt i en bar
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) smetat mat i ansiktet på någon
( ) skrikit hora till någon
(x) varit ensam
( ) blivit avstängd från skolan
( ) burit mig åt så jag fått en lärare att säga upp sig
( ) burit pärlor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) inte duschat på en vecka (so what?)
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
(x) svimmat
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) tyckt om katter
(x) haft vattenkrig
(x) smakat på granbarr
( ) haft sex på en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) tittat på en solnedgång med någon jag tycker om
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
( ) varit otrogen
(x) hatat någon som jag egentligen älskar/t
(x) ångrat dig
(x) varit svartsjuk
( ) hostat blod
(x) haft sex när jag varit full
( ) låtsats att jag var en fjäril
(x) önskat mig en kyss
(x) älskat någon så att det gjort ont
(x) tyckt om kladdkaka
(x) ätit middag med någon jag tycker om
(x) trott på det övernaturliga krafter
(x) hatat dina föräldrar (Men inte på riktigt)
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
( ) spelat gitarr
( ) spelat nyckelharpa
(x) sjungit i duschen
(x) skrikit mig hes av panik
(x) sett någon dö
(x) skakat av nervositet
(x) skrattat så att jag gråtit
(x) haft solen i ögonen med ett leende
( ) slängt porslin i väggen
(x) hatat hela världen
(x) sjungt till håkan hellström med någon jag tycker om
( ) tyckt att pengar varit viktigare än nåt annat
( ) legat med fler än jag borde ha gjort
(x) drömt mardrömmar
( ) kunnat döda för någon
(x) haft kalla händer
( ) haft/har ett smeknamn
( ) varit mobbad
(x ) varit med ett ex fast jag inte borde
(x) blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) hånglat på tunnelbanan
(x) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat dig framför ett fordon
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) älskat någon som inte vetat om det
(x) ramlat och skrikit av smärta
(x) skrapat upp knäna
( ) haft/har en själsfrände
(x) tuggat på ett grässtrå
( ) älskat i månljus
( ) varit i en storm
(x) varit nära döden
(x) hållit om en ko
(x) rört en orm
(x) hållit i en orm
(x) varit full
(x) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) tvivlat på min existens
(x) trott att jag varit odödlig
( ) skrivit över hundra dikter
(x) vaknat av att jag gråter
(x) vaknat av att jag skrattar
(x) haft läppstift
(x) gråtit i någons närvaro
(x) älskat regn
(x) önskat mig ett liv med en speciell person
(x) slagit till någon så att person en tappade andan
( ) fått sparken
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis (Vit lögn)
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
(x) varit i England
( ) varit i USA
( ) ätit sushi
(x) åkt snowboard (Bara i en pytte backe, jag föll)
(x) tagit smärtstillande
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt utklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) varit i en bilolycka
( ) haft kramp
(x) känt mig utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) dansat i månljus
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse (Inte nån längre stund)
(x) varit på andra sidan jorden
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit kareoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regnet
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) blåst bubblor
(x) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan uppfylld
( ) haft sex med en apa
(x) ätit hund/katt-mat (Bara smakat, int ÄTIT)
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) blivit tillsagt av en främling att hon/han älskar mig
( ) kysst en spegel
(x) burit en svart klänning
(x) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
( ) byggt en kärra
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
( ) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken(Bara ibland)
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk
(x) fångat en fjäril
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor
( ) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat bungyjump
(x) jag kan skriva utan att titta på tangenterna
(x) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen(Är dock inte särskilt gott)
(x) känt mig elak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0