Oh what?

It´s up and it´s down.... jag blir utom mig av....av vad?
Idag är allt skit, tänkte bara om ni ville veta.

Jag är tusan less på att jobba jämt, fast jag int ens gör det, jobbar ju bara 75%.
Jag är less på att känna mig ensam.
Jag blir less på att leva ibland, å så ska det ju inte vara, livet är ju här och nu, men just nu finns det inte mycket som håller en uppe.... jag förstår inte varför det känns såhär, finns ingen anledning.
Men det är bara att kämpa vidare, som sagt snart måste det komma en belöning av det större slaget.

Jag vill ha en egen liten familj, med hus, barn, roliga äventyr och mycket loooove!! Tänkte bara om ni ville veta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0