Fnupp

Hej hej...
Har varit ledig i 2 sega dagar nu. Jag blir så rastlös att det inte är klokt. Försöker vara påhittig men ibland segar man bara ihop. Det kommer som i attacker flera gånger per dag, sen går det över och man känner sig typ bäst, sen blir man slagen igen.

Jag och Frida hade int så mycket att göra i afton så vi for och hämtade en något förvånad Ebba på dagis, sen for vi hem till mig å tjollra på....hon är så sweeet alltså =)
Sen kom hela familjen Jonas och Nina hit, vi åt spagetti och köttfärsås....mycket kul =)

Efter maten färgade jag, nina å frida håret på varann....alla vart skitsnygga :D
Sen då Nina hade gympat klart hämta jag hon å vi for till Finnäs, jag skulle skriva ut biljetterna till på onsdag, och det gick ju bra. Hoppas bara att allt är rätt nu då, så int ja få skulden för att vi int ta oss iväg eller nåt sånt :P

Jag har ett litet hjärnspöke som tassar omkring där uppe i knoppen min, det vägrar låta mig vara ifred, det försöker hela tiden påminna mig om att allt är fel fel fel, att det inte ska va såhär och att jag inte borde ge upp för att det är inte slut ännu. Men jag vet ju att det inte är sant, varför kan det inte bara lämna mig i fred å låta mig slippa det där....let me go, let me move on.
Nu låter det kanske som om jag är schizofren, men jag lovar det är jag inte :P

Jag kanske borde gå isäng, så jag sno dygnet åt rätt håll igen nu då det vankas tidiga mornar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0