Skellefteå tripp

Har mått som en jävla räv idag, ont i magen å smått illamående hela dagen.

Det bar av till Skellefteå vid halv 1. Mitt mål var att köpa en digitalkamera. Done and done.


Ingen bra bild dock, men här är den iallafall :D

Vi mötte upp Maria sen också, kul å se hon å =)
Frida hittade sig en bikini på HM, den va fin.

Förutom kameran hittade jag 2 klänningar.
Här är den ena, från GinaTricot, superfin. Men ingen bra bild som vanligt :P


Här är den andra från Cubus, lite mer vardags.


Sen åt vi på Subway, morsan bjussade, tack för det. =)
Efter maten började det kännas bättre i magen, men det är int 100 än, mycket mysko.

Jag träffade även Johanna på Ica Maxi, kul att se henne och att hon lever iallfall =)
Hoppas vi synes mer ordentligt snart :D

Nu ska jag sortera posten och slappa en stund framför tv:n... Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0