Dick and Milk

Då var den här dagen slutt. Har haft Bema möte idag, alltid lika givande som vanligt (?).

SEN har jag följt Nina på Harrietgympa, jag vet inte hur länge jag har skjutit på det, ett år kanske? :P
Jag gruvade mig innan, men det va till å me lite kul :P Jag har ju typ noll kondis å noll taktkänsla, å lägg sen till en massa rörelser till det.... jag svettades så att det rann, int för att det var jobbigt faktiskt, men jag börja ju svettas direkt jag ska göra nånting, det är faktiskt ganska pinsamt, folk kan ju tro att man håll på å dö, men det behöv int ens va jobbigt innan det börja pärlas. Jaja, nog om min svett.
Jag kanske följ med nån fler gång, hörde du det Nina? Helt otroligt va? :P

Nu har jag satt igång en tvättmaskin, då har man en sak mindre att göra imorrn på den ledirga dagen.
Det ska nämligen diskas och städas, det är grejer överallt.
Sen blir det nog en sväng till farmora.
Och på kvällen bio med syrran. Män som hatar kvinnor.

"Alla som bott i kollektiv
eller i student korridor vet
att det är nästan omöjligt
att ha sina matvaror för
sig själv. Hur stort man
än skriver sitt namn på
mjölkpaketet är det alltid
någon slö typ som stapplar
in i gryningen, brer sin
nattmacka och girigt
sörplar i sig av kylskåpets
enda färska mjölk. Vanja
har uppenbarligen fått nog
av det här och drar nu till med storsläggan."


"POLITE NOTICE"
TO WHOEVER  MISTAKENLY THINKS THEIR
NAME IS ALSO "VANJA" FROM VANJA

I DRINK STRAIGHT FROM THE BOTTLE
-A LITTLE SOMETHING TO BEAR IN MIND FOR
NEXT TIME

ESPECIALLY SINCE, AS WE ALL KNOW,
I ALSO SUCK A LOT OF DICK

Från boken "Den som inte tar bort luddet ska dö!" av David Batra


Kommentarer
Postat av: Sofia

Får man fråga vad Harrietgympa är? :-)

2009-03-02 @ 21:13:57
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, jaha var det inte mer invecklat än så ;-)

2009-03-03 @ 09:07:23
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0