Muppigt

Jahopp, då hade man gjort en dag till.
Hade lönesamtal idag, var som inga problem, hmm undra vad man få för lönehöjning :P

Har även varit barnvakt till Ebbsilon i afton, jag skratta typ hela tiden åt hon, sååå söt...=)

Jag hade tänkt lägga upp en bild där hon är så jävulskt mammalik, men det står att den är för stor, men den är bara 1,87MB och max är ju 8MB, så jag fattar inte vad som är problemet....?!?!?! Får prova igen sen.

Har också hunnit hälsa på Bea en sväng. =)

Imorrn ska jag jobba till 12, sen ska jag på banken å beställa lite stålar. Sen blire att städa, det är grejer tamefan överallt.

Vad muppig jag blir att jag int kan ladda upp mina bilder.....!!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0