Mitt liv som spion

Hej, ursäkta röran, men jag bygger om, eller inte jag, det är Emil som försöker hjälpa mig att bygga om min blogg, tack för hjälpen :D
Vi får se om den kan bli lite finare sen då.

Idag har jag hämtat flyttkartonger hos morsan. Sen for jag å Frida till Norsjö, vi drog på Petras och fika med Emil, sweet. =)

Sen körde vi runt och gjorde lite ärenden. Sen slappning.

Sen skulle vi köra en sväng å titta om nåt hände, vi körde förbi kyrkogården då pekar Frida och säger: Här vare dött!
Haha jag garva int lite, lite sjuk humor kanske :P
Sen försökte vi leka spioner, vi skulle skugga Nina då hon sluta på jobbet, men hon råkade ju stå å titta ut genom fönstret just då vi hade parkera så det sket sig :P
Vi följde med till Finnäs och åt kladdkaka å tjollra lite.

Och nu är jag jävligt trött, det känns som jag har träningsvärk i bena, men jag tränar ju inte, så det kan ju inte vara det. Men jag är ju ganska kort, så det kanske är växtvärk? Haha :P

Näe nu äre snart gonatt. Tjingtjong


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Schysta blommor! ;)

2009-03-07 @ 15:25:24
Postat av: Sofia

ja jag tycker den blev fin. tycker jag ser riktigt mammig ut haha ;-)

2009-03-08 @ 20:37:13
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0