Mardrömmar

Det är familjen, det är sjukdomar, det är datorer som blir förstörda, det är skratt, det är söta gamla flammor, nya bilar, en söt flicka som ger mig en ängel för att livet är skit, det är utslängningar från fester där man inte är välkommen, det är hus som blir ombyggda....
Det är jag som vaknar varje morgon och svettas som fan.
Det är mardrömmar.

Men nu kanske det blir nån ordning på det hela, efter idag blir jag ledig några dagar och får vila lite, det behövs, jag är sluuut =)
Har räknat ut att jag har sovmorgon en vecka framöver sen, nice.

Men jag kan också känna att det är en förkylning som lurar bakom hörnet, och jag vet att så fort jag slappnar av så kommer den som ett brev på posten.

Nu ska jag fara å jobba, 5 timmar....kämpa på!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0