Jobbelijobb

Ojoj, har varit lite slut idag, känns som om man har bott på jobbet.
Blev biten idag också, i rumpan (bara jeansen) och nypen i ena tissen, ajaj!

Tryckte även i mig en pizza idag, det straffade sig med magknip.

Imorrn väntar Skellefteå på mig, jag ska försöka inhandla en ny digitalkamera.... hoppas jag hitta nån bra.
Sen har jag 50 kr rabatt på HM, så man kanske hitta nå fint =)

Det är min enda lediga dag imorrn, sen jobbar man 3 dagar till, liiiite drygt, men men....det är bara att göra det.

Snart får jag klippa mig också, eller nästa vecka är det, men det blir bara lite toppning, eftersom jag håller på att spara ut.
Jag hoppas det blir bra, för jag känner mig verkligen inte snygg just nu...å det vill man ju ;P

Annars då?- Jag har ont i nacken idag, vänstra sidan....hoppas det gå över innan imorrn.


Kommentarer
Postat av: Sofia

det blir bra det! säg bara till om du är i krokarna nån gång :-p

2009-03-09 @ 21:08:51
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0