Slaget om vad

Ojojoj, det är väl det minsta man kan säga. Har ont i fötterna efter igår också, och är lämmen i benen...haha :P

Jag är less på allt tjaffs som det är om allting, det är lite av en härva, jag önskar jag kunde radera ut allting och bara börja om från början, och int va nertyngd av allt bajs!
Men om allt är härvigt nu, så kanske man få allting bra sen? Men det är lite jobbigt att alltid ligga på gränsen till att man int kan ta nå mer. Meeen, det är bara att härda.

Å så gick det tydligen dåligt för Shakira idag också på viltspåret, det va ju typiskt, men bättre lycka nästa gång =)

Nu ska man efter att ha vare ledig, ta tjuren vid hornen och göra en 4 dagars vecka...låter ju inte alls jobbigt, men då man i vanliga fall jobbar bara 75% så händer det inte så ofta, men nu ska jag jobba 92% i vad blire nu, 5 veckor? Men det kommer att gå som smort =)

Sen äre ju Midsommarafton nästa vecka, så då få man börja ladda för det, inte för att jag vet än vad man ska göra, men nånting blir det säkert =)

Nu ska jag fortsätta med det jag har hållit på med hela dan, nämligen..... ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0