Matad

Håhå, tusan vad mätt jag är.... idag har det nog bara handlat om mat.... ja jag har jobbat idag också, så jag förstår inte hur jag har kunnat trycka i mig allting. Blääää.... men men det ha väl lagt sig till imorrn kan man hoppas, magen står rakt ut.. :P

Annars händer det inte så mycket just nu. Det är mycket jobb den här veckan, men det har gått hur bra som helst hittils och det känns skönt att jag ska få vara på ett och samma ställe i 5 veckor, det är nästan så att det är lite roligt.
Fast senast idag sa jag att jag va less, men det går ju upp och ner, sen vet man att semestern kommer snart så då blir man som mer lat på nåt vis.... :P

Nån som ska hitta på nånting roligt på fredag då?

Kommentarer
Postat av: hannah

Naw vad gullig du är :D

2009-06-17 @ 08:06:17
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0