Krakel Spektakel

Nu mina kära vänner, känns det som om jag har fått semester....haha, jag är ledig Fre, Lör, Sön, har ett möte på 2.5 tim på Måndag, ledig tis, 6-15 på Onsdag sen ledig Tors, Fre, Lör, Sön =)

I afton kom farsan hit, min bil hade slut stret så vi bytte batteri, men det är egentligen fel på dom där "plupparna" som man sätt fast på batteriet, dom glappa typ. Men men hoppas det funkar ett tag nu tills man ha fått tag på nya såna.
Sen så fick jag hjälp att sätta upp mina tavlor i vardagsrummet, och sen bar vi ner dörrarna som sitter in mot vardagsrummet, dom är ju bara i vägen, det blev mycket öppnare när vi tog bort dom =)

Sen blev det en hamburgare på Frasses, å he va då visst bara kändfolke som skull äta hamburger idag.

Då jag kom hem så tog jag itu med pappershögen som bildas eftersom, typ med räkningar, lönespec, tjollerpapper, så in med allt sånt i en pärm.

Imorrn fundera jag på att baka nå bullar, har köpt alla ingredienser, men jag vet hur det var sist, då han jästen torka ihop, äggen han ruttna och smöret härskna, det kan ta ett tag för mig att få tummen ur.
Men regnar det så finns det ingen återvändo, då ska det göras... :P


En pluttiglutti från tv-rummet


P.S Min strupe snörps åt varje gång jag har druckit nåt idag, väldigt obehagligt, vad beror det på? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0