Källan till allt det goda

Upp idag kl 04.45, ont i skallen direkt på morgonen är ingen hit. Jobbet gick bara fint, men kände mig lat och slö :S

På lunchen följde Ida med mig hem och vi skulle sola på ballen, men det gick int bra, för där vare ingen sol :P
Sen efter jobbet följde hon med på Statoil som har 40% på allt idag för att dom stänger ner här i dagarna (ganska dåligt), men där fanns det inget speciellt heller.

Sen då vi kom hem till mig så skrämde jag upp henne, och visade en kort snutt där Sabina, berättar om sin hudcancer, och att om hon hade vetat att hon skulle få cancer så skulle hon ha skitit i att vilja vara brun (hon solade en hel del), och jag tror att jag lyckades avskräcka Ida från att sola, iallafall för idag :P
Jag har börja tänka på det mer och mer, och jag tror inte det blir många fler solningar i solarium för min del, och man kan förhoppningsvis bli bättre på att använda solskyddsfaktor!!

Ikväll så for jag till Finnäs och följde Nina och Oskar ut med båten, det var bara Oskar som hade tur och fick en gädda (sin första?), det var härligt att få komma ut lite =)

Sen satt jag och Nina vid datorn och försökte fixa en beställning, hehe, undra hur det gick? :P

Summan av kardemumman slutade iallafall med att min huvudvärk tilltog och jag kände att jag måst hem och svepa lite värkis för att få ut det onda ur kvadratroten. Har även hunnit med att sluka lite Kladdkaka, gjord på 7 min....gott gott!!

Nu äre godnatt!!

                                    Källan till allt det goda

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhopp!=) Ska int vi oxå fara å fiska ngn dag då jag är hemma å ledig?=)

2009-06-24 @ 17:41:55
URL: http://zycra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0