Jaaaa =)

Idag fick jag mina nya piercingsmycken, jag beställde dom i onsdagskväll, ganska sent, och nu Fredag och dom har redan dimpt ner i brevinkastet, jag är imponerad, och dessutom var allting rätt och allting passar bra.
Piercingen som jag behöll från det andra stället var 8mm, mycket för stort, jag tuggade på den hela tiden. Men nu har jag satt dit en ny som bara är 5mm, det blev jättebra =)

Imorrn äre bilutställning som sagt, så då kom pappa och hämta upp mig vid 11, sen ska man väl gå omkring och titta. Måst väl lägga en röst på farsans bil då såklart :P
Sen ska vi nog grilla här hemma hos mig om allt går som det tänkt, och kanske slinker det ner en och en annan öl också :P

Nu ska jag slappa resten av kvällen.
Hare gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0