Härligt härligt, men farligt farligt

Har haft en väldigt trevlig midsommar =)

I torsdags for jag till mamma och Åke, vi satt ute på kvällen och eldade, solen kika fram också så det var härligt. =)
På fredagen kom resten av familjen till Nicknoret och vi åt en supergod lunch med laxpaj, köttbullar, räkcoctail och en massa annat gott...å så efterätten: Kladdkaka....mumma =)
Sen for vi hem till farsan och grilla på kvällen, alltså det är det godaste grillat jag har ätit på skitlänge, det va superduper gott... =)
Sen drack vi lite öl och tjollrade på....sen for vi till grannarna och hälsa på en stund, kul att träffa alla, men det kändes som så kort.... men det få vi ta igen sen =)

OCH stackars bajjsan som fick en trasig framtand i helgen, hoppas det bli fixat imorrn =)

Igår var det en lugn dag, på kvällen var det surströmming i Finnäs, men jag höll mig till korven :P
Efter det for jag hem och skulle se en film, men då fick jag ont i magen så jag gick isäng istället.

Idag har det varit soligt och varmt och härligt, jag å syrran ha sola, jag tror jag har bränt mig lite bak på axlarna... :S
Sen for jag till pappa en stund innan vi körde vidare till Fromheden där han bjöd på mat, jag åt ett helt skrov....mumma :D

Nu blir det att slappa resten av kvällen, kanske ska se Hannibal, men risken finns att man somnar.

Hoppas det är soligt och fint imorgon med så man kan njuta i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0